Credit One Bank – nie można dokonać płatności z powodu awarii witryny i aplikacji

Category: Jeśli Masz
17 lutego 2021

Jeśli zostanę obciążony za opóźnioną płatność z powodu twoich problemów technicznych, będę wkurzony. Naprawiam bzdury. Nie mogę nawet skontaktować się z nikim z powodu dokonywania płatności za kogoś innego i posiadającego kartę. Obecnie przebywa za granicą. A więc zalecenia dotyczące dokonywania płatności, a nie zwykłą pocztą? Mam dowód na to, że twoje strony nie działają i chętnie wezmę informacje, które mam, w tym negatywne oceny na tej badziewnej karcie, zamknę kartę w tym tygodniu, wycinam ją i anuluję, i ośmielę tę firmę na naliczenie dodatkowych opłat, jak widziałem, do prawnika. Nigdy nie dzwoni osoba mówiąca po amerykańsku, która jest bardzo niegrzeczna i nieprofesjonalna. Moje karty z trzema kapitałami nigdy nie były niegrzeczne ani obciążały mnie fałszywymi opłatami, takimi jak zwiększenie kredytu. Coś do zarobienia, prawda?!

Więcej skarg i recenzji Credit One Bank
  • Credit One Bank – nieuczciwe praktyki rozliczeniowe!
  • CreditOne Bank – oszustwo związane z kartą kredytową!Credit One Bank – nie można anulować kontaCreditOneBank.com – nie można dotrzeć do żadnego działu anulowania!Credit One Bank – fałszywe opłatyCredit One Bank – oszukańcze zakupy kredytoweCredit One Bank – nie weryfikuje płatnościCredit One Bank – kredyt jedną kartą kredytowąCredit One Bank – Zostałem obciążony opłatą za kartę kredytową, której nie miałem lub z wyjątkiem?Credit One Bank – transakcja poza Stanami ZjednoczonymiOdpowiedziWitryna i aplikacja nadal nie działają, próbowałem zadzwonić i powiedziałem, żebym oddzwonił za 2 godziny, a zrobiłem i powiedziałem, że zadzwoń ponownie za kolejne 2 godziny. nie chcę fałszywej opłaty za opóźnienie, a na moim raporcie kredytowym widnieje informacja o opóźnionej płatności. NIE spóźnił się od 2 i pół roku.

    @Marvin Williams To samo tutaj! 😤

    Mam te same problemy. Ponadto otrzymałem LICZNE telefony od [chronione]. Wyszukałem to w Internecie i okazało się, że należy do sklepu detalicznego Verizon w Rockford w stanie Illinois. Zadzwoniłem do nich, aby poprosić, aby przestali dzwonić, ponieważ założyłem, że to błąd. To był Credit One Bank. Nigdy nie zostawiał mi żadnych wiadomości, abym oddzwonił i przedstawił się. Nie mogę dokonywać płatności online ani telefonicznie. Rozmawiam teraz przez telefon z automatycznym. Do tej pory chcą wiedzieć, ile mam lat i oferują mi usługę Roadside Service, miesięczną nagrodę w wysokości 100,00 $. Nie mogę ominąć „bezpłatnych ofert, aby dokonać płatności. Prosi mnie o naciśnięcie 1, aby otrzymać certyfikat zakupów. Nie daje możliwości odrzucenia. Wtedy niegrzeczny głos mówi „miłego dnia. NIE MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI w tym miejscu.

    termin płatności mija jutro. Pojawiła się strona z informacją, że używam urządzenia, którego nie rozpoznają, a oni wyślą kod wariacyjny. BRAK KODU . oddzwonił, powiedział, że powinienem otrzymać kod w ciągu 24-48 godzin. W międzyczasie moja płatność będzie spóźniona, nigdy się nie spóźniłem i nie mogę zapłacić przez telefon. Jestem wściekła.

    Witryna Credit One ZAWSZE nie działa! Mam u nich konto od kilku lat i nie działa ono kilkanaście razy. Absolutnie nie do przyjęcia! Ich wymówką jest zawsze to, że „ulepszają swoją witrynę! Cóż, robię z nimi interesy od kilku lat i najwyraźniej mają teraz tytuł najdłuższego ulepszenia w historii! Aktualizują teraz od 2016 roku! Wysokie opłaty, opłaty za opóźnienie naliczane, jeśli spóźnisz się więcej niż 3 sekundy podczas próby dokonania płatności, ponieważ ich strona internetowa nie działa. Nie można właściwie rozmawiać z kimś przez telefon. Próbuję odbudować swój kredyt i to jest bzdura, z którą muszę się pogodzić, aby to zrobić, ponieważ niewiele innych kart da mi szansę. Z wyjątkiem Capital One na szczęście! Ich opłaty też są wysokie,ale ich obsługa klienta jest znakomita! A ich strona internetowa nigdy nie działa! Obsługa klienta Credit One nie istnieje! Tak szybko, jak to możliwe, zrywam wszelkie więzi z tymi klaunami i ponownie robię interesy TYLKO z amerykańskimi firmami kredytowymi! Kto też jest oszustem, ale nie tak zły! Kupujący, strzeż się i wejdź na własne ryzyko!

    @Lillybabygirl Całkowicie się zgadzam.

    Nie miałem problemów przez kilka lat, ale przez ostatnie może trzy to były tylko problemy! W zwykły sposób przechodziłem do trybu online, aby dokonać płatności, ale nie byłem w stanie tego zrobić. Powiedziano mi, że moje konto zostało zamrożone i mam zadzwonić pod numer. Dzwoniłem do niego dziesięć razy i za każdym razem, gdy byłem zawieszony przez niezapomniany czas, to się rozłączało! Dziesięć razy. Próbowałem zadzwonić pod numer na odwrocie mojej karty i nie udało mi się połączyć.

    Mój mąż niedawno dostał ze sobą kartę, zapominając o problemach, które miałem, a kiedy poszedłem sprawdzić saldo, nie pamiętałem danych logowania. Poszedłem na stronę odzyskiwania, wprowadziłem informacje, naciśnij kontynuuj i. nic. To był pusty przycisk javascript! Nigdzie nie poszedłem!

    Wtedy postanowiłem spróbować się zarejestrować i być może dostanę inny link. Wprowadził informacje, nacisnął przycisk i od razu pojawił się błąd, że wszystko z gwiazdką było wymagane. Proszę podać informacje na czerwono. CAŁA FORMA BYŁA CZERWONA! Automatycznie usunął wszystkie informacje.

    Zgłaszam tę firmę. To OSZUSTWA. Poważnie nie rób interesów z tą firmą. Twój kredyt zostanie zrujnowany! Na marginesie, jeśli masz już przy sobie kartę i jest w dobrej kondycji, zostaw ją w spokoju. Potnij kartę i nigdy jej nie używaj, ale nie zamykaj konta. To również spowoduje uszkodzenie twojego kredytu.

    @CheshireRaptor Mój 96-letni tata ma tę kartę. Dbam o finanse moich rodziców. Karta została otwarta, gdy zostali złapani przez oszustwo, a kredyt zrujnowany, w 2013 roku.

    Wszystko szło dobrze przez kilka lat, kiedy logowałem się do płatności. Dobrze. Około 6-8 miesięcy temu nie mogłem się zalogować. Zadzwoniłem. Credit One powiedział, że ich dział IT pracuje nad aktualizacją strony internetowej (powinno to nastąpić za dwa tygodnie) i zrzekł się opłaty w wysokości 9,95 USD za dokonanie płatności przez telefon. Dobrze. Po około 4 miesiącach ich dział IT NADAL pracował nad stroną internetową. Wtedy nie zrezygnowali z opłaty. Więc. Musiałem zacząć wysyłać płatności zwykłą pocztą, aby mieć pewność, że nie zostanie naliczona opłata. I oczywiście nie zaktualizują konta, aby ponownie zacząć wysyłać wyciągi. Więc przepisuję stare oświadczenia. To jest szalone.

    Więc. Głupi ja. Około rok temu (zanim to zaczęło się dziać na koncie mojego taty) otworzyłem dla siebie konto. Jeszcze kilka tygodni temu wszystko było dobrze. Nie mogłem się zalogować. Oczywiście żadne hasło nie zostało wysłane. Siedzę tutaj w trakcie rekonwalescencji po operacji i postanowiłem zadzwonić do nich. Zapytali mnie, czy używam Chrome. Nie, Explorer. Więc. Otworzyłem Chrome podczas rozmowy telefonicznej i przeszedłem przez proces, aby wysłać mi e-mailem informacje. Nic. Oddzwoniłem godzinę później. Dobrze. Odkąd wypróbowałem Chrome, mogę teraz używać Eksploratora. Powiedziałem im, że próbowałem tego wiele razy przed użyciem Chrome. Więc chciał wiedzieć, czy mój Explorer i Chrome są aktualne. Powiedziałem tak. Moja firma stale aktualizuje mój komputer. Wziął moją płatność (należną dzisiaj) i zrzekł się opłaty. PO Nalegałem. Oczywiście, że niepytam, ile chciałem zapłacić i właśnie przetworzyłem minimalną płatność. UGH. Zapytał, czy jestem zadowolony z dzisiejszego wyniku. Powiedziałem tylko, że otrzymam e-mail, aby zresetować hasło. Powiedział, że przekaże moje uwagi do działu IT. Powiedział, że teraz nie muszę się martwić o płatność, którą muszę dzisiaj dokonać. Że jeśli mam inne problemy, mogę zadzwonić „kiedy będę miał czas, a oni mi pomogą. Poinformowałem go, że „dysponowanie czasem jest problemem. I że spędziłem dziś nad tym problemem już 2 godziny. Przepraszam. . . I tak. Rozmowy idą do obcego kraju. To jest koszmar!Nie muszę się martwić o płatność, którą musiałem dzisiaj dokonać. Że jeśli mam inne problemy, mogę zadzwonić „kiedy będę miał czas, a oni mi pomogą. Poinformowałem go, że „dysponowanie czasem jest problemem. I że spędziłem dziś nad tym problemem już 2 godziny. Przepraszam. . . I tak. Rozmowy idą do obcego kraju. To jest koszmar!Nie muszę się martwić o płatność, którą musiałem dzisiaj dokonać. Że jeśli mam inne problemy, mogę zadzwonić „kiedy będę miał czas, a oni mi pomogą. Poinformowałem go, że „dysponowanie czasem jest problemem. I że spędziłem dziś nad tym problemem już 2 godziny. Przepraszam. . . I tak. Rozmowy idą do obcego kraju. To jest koszmar!

    Strona nie działa od kilku dni. Co się dzieje.

    Dokonałem płatności 3 grudnia 2018 r., A teraz jest 6 grudnia 2018 r. I otrzymałem wiadomość, że moja płatność się spóźnia. Lepiej, żeby to nie zrujnowało mi kredytu, ponieważ witryna Credit One nie działa. Jeśli mój kredyt się z tego powodu zepsuje, będę bardzo zły. Starałem się zdobyć kredyt, a nie go zniszczyć.

    @Alan Shriver Moja płatność nie jest należna do ósmego, a dziś wieczorem otrzymałem wiadomość, że jest późno!

    Podobnie. Otrzymałem SMS-a z informacją, że moja płatność się spóźnia, ale termin płatności upłynął tak wcześnie w miesiącu. Wejdź na stronę internetową, aby zapłacić, i się nie załaduje. Próbuję zadzwonić, ale otrzymuję sygnał zajętości. Przypuszczam, że wkrótce to się wyjaśni. W końcu zawsze kończy się dobrze. Jeśli nie jest w porządku, to nie koniec.

    Dokonałem płatności w wysokości 8,97 $ BS 30 listopada. (Nadal nie mam pojęcia, za co ta opłata, ale zamierzam się dowiedzieć) Dzisiaj 18.12.18 dostaję SMS-a z informacją, że moje konto jest przeterminowane. Zadzwoniłem, powiedzieli, oddzwoń. Mam potwierdzenie nr mojej płatności. Jeśli spieszą się z opóźnionymi opłatami lub złym raportem do dużych firm kredytowych, które są ze mną w pozwie zbiorowym.

    @Gotyacoverd Jestem z tobą

    @Gotyacoverd Me też

    Otrzymałem tę samą wiadomość kilka minut temu i nie mogę uzyskać dostępu do ich aplikacji ani strony internetowej. Moja płatność jest należna dopiero 12 dnia miesiąca. To jest szalone. Mam nadzieję, że nie został zhakowany czy coś. Bardzo mnie to denerwuje.

    Właśnie dostałem SMS-a z informacją, że moja płatność jest spóźniona. Ale mam saldo zerowe i nie korzystałem z karty od DŁUGIEGO czasu. Witryna internetowa nie działa, połączenia telefoniczne nie są odbierane. Anulowanie karty – jeśli kiedykolwiek dotrę do osoby lub strony internetowej. ugh

    @ kelaine519 To samo, saldo zerowe od kwietnia. otrzymywałem cotygodniowe SMS-y z informacją, że nadal jest na zero, a następnie otrzymuję SMS-a z dzisiejszego konta po terminie. Witryna nie działa, telefony nie działają. Mam nadzieję, że upadli, bo jeśli nie, anuluję konto, gdy tylko będę mógł z kimś porozmawiać.

    Mam ten sam problem, nie przegapiłem płatności od 7 lat. To mnie wkurza, aplikacja w dół, numer w dół, strona w dół. Co jest [ocenzurowane]

    Pozew zbiorowy! Poważnie, zróbmy to

    Właśnie dostałem SMS-a z informacją, że moja płatność jest spóźniona. Nie sądzę, żeby coś było do zrobienia, ale numer 1-877 zawodzi i strona się nie ładuje!

    Zaledwie 15 minut temu dostałem SMS-a z informacją, że moja miesięczna płatność jest zaległa i proszę o dokonanie płatności dzisiaj. POWAŻNIE? Zamknęliśmy to konto ponad 3 miesiące temu i otrzymaliśmy pismo z informacją, że konto jest zamknięte z saldem ZERO. Ta firma jest najgorsza! NIGDY nie chcę o nich słyszeć ani nigdy ich nie polecam. Witryna nie działa, podobnie jak numer [chroniony]. BARDZO NIEPROFESJONALNE!

    Udało mi się uzyskać dostęp do aplikacji

    Podobnie! Zrealizowałem płatność kilka dni temu i mam numer potwierdzenia. Termin płatności upływa 7 dnia miesiąca. Właśnie dostałeś wiadomość, że jest późno? Nie mogę uzyskać dostępu do strony internetowej i mam sygnał zajętości, gdy próbuję zadzwonić!

    To samo tutaj. Właśnie otrzymałem wiadomość z informacją, że moja płatność jest zaległa. Moja płatność nigdy nie była należna tak wcześnie. Witryna nie działa, kiedy dzwonisz pod numer, który podaje w celu konserwacji. Co robić?

    Właśnie zacząłem otrzymywać wiadomość, że moja płatność była zaległa. Dokonałem płatności dziś rano, przed 4 rano. Przez cały dzień pokazywał oczekującą płatność w aplikacji, a następnie zaczął otrzymywać wiadomości tekstowe. Aplikacja nie będzie teraz działać, witryna nie działa, a numer telefonu nie działa.

    SMS o 17:42 Pacyfiku z informacją, że jestem spóźniony Zapłaciłem 29.

    Następna płatność nie jest należna do 12 stycznia. Telefon dzwoni i zatrzymuje się. WTH?

    Udało mi się również uzyskać dostęp do aplikacji. Wydaje się wadliwy w innych obszarach aplikacji. Strona internetowa i telefon wyłączony.

    To samo tutaj. Przede wszystkim nie mam równowagi. Nigdy nie powiadomili mnie, że należna jest moja roczna opłata w wysokości 25 dolarów. Próbowałem ustawić powiadomienia niezliczoną ilość razy, ale bezskutecznie. Mam 714 punktów kredytowych i wszystko jest spłacane na czas, z wyjątkiem jednego kredytu, ponieważ tak to ustawili. Chcą, abyś uiścił opłaty za zwłokę. Od dwóch dni próbuję uzyskać dostęp do ich strony internetowej, ale nigdy się ona nie ładuje. Każda inna witryna, do której wchodzę, ładuje się, ale ich. Zabawne jest to, że mogą powiadomić mnie, że moja roczna opłata jest spóźniona o jeden dzień, ale nie mogą wysłać mi wcześniej powiadomienia z informacją, że jest należna, abym mógł zapłacić ją na czas. Ta firma jest przygnębiona i brudna. Tam są bardzo podejrzane zdarzenia. anuluj i uruchom. Warto mieć kilka punktów na swojej zdolności kredytowej, aby uciec od tych maruderów

    To samo dotyczy mnie, dostałem SMS-a o 19:00 i od tego czasu nie mam dostępu ze strony internetowej ani aplikacji na telefon.

    Witryna Credit One BANK ponownie nie działa. Zabawne, jak ta data jest datą wystawienia rachunku przez klienta większościowego! KREDYT JEDEN BANK TO KROKI!

    Dziś wieczorem dostałem SMS-a z informacją, że moje konto jest przeterminowane. Należy to zrobić dopiero ósmego! Witryna nie działa, aplikacja nie działa, a telefony nie działają! Co do cholery?

    Dostałem też wiadomość o zaległościach. mam 110%, to nie jest zaległa. to jest do bani.

    Mam ten sam problem.

    Jestem poza USA. Nie mam dostępu do aplikacji i strony internetowej.

    „Wygląda na to, że mamy problemy techniczne.

    Nie mogę zarządzać swoim kontem ani dokonywać płatności, ponieważ nie mogę zalogować się na swoje konto online lub w aplikacji. Zadzwoniłem nawet do nich, żeby naprawili ten problem. Zostałem przeniesiony do 4 różnych osób, które nie mogły dowiedzieć się, jak dostać się na moje konto lub zmienić hasło! Próbowali zresetować moje hasło ponad 10 razy i to nie zadziałało, ciągle powtarzał, że system jest wyłączony. Spędziłem z nimi 2 GODZINY na telefonie. Dni później i wciąż ten sam problem. Nie mogę nawet zobaczyć, co się dzieje na moim koncie, ani dostać się do niego, aby dokonać płatności. Spowodowało to opóźnienie w płatności, którą obiecali poprawić, ale skąd mam wiedzieć, skoro nadal nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta! Nie mogę się doczekać pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.

    To samo tutaj! Nadal nie mogę spłacić rachunku, teraz spóźniam się na spłatę kredytu.