Często zadawane pytania – karta debetowa EDD SM

Category: Konto Bankowe
17 lutego 2021

Rozpatrzenie wniosku o zasiłek dla bezrobotnych i wypłata świadczenia większości uprawnionym pracownikom zajmuje co najmniej trzy tygodnie. Doceniamy twoją cierpliwość.

Jeśli zdecydujesz się na otrzymywanie płatności za pomocą karty debetowej, Bank of America wyśle ​​Ci kartę pocztą, gdy dostępne będą wypłaty świadczeń. Ze względu na dużą liczbę rozpatrywanych roszczeń, otrzymanie karty debetowej EDD pocztą może zająć kilka dodatkowych dni.

Jeśli w ciągu ostatnich trzech lat otrzymałeś zasiłek z tytułu ubezpieczenia od bezrobocia, ubezpieczenia na wypadek inwalidztwa lub płatnego urlopu rodzinnego na karcie debetowej EDD, będziesz otrzymywać świadczenia na tę kartę. Jeśli Twoja karta straciła ważność, nowa karta zostanie automatycznie wysłana, gdy dostępne będą środki.

Uwaga: jeśli wydano Ci kartę przed 2015 rokiem, musisz odwiedzić stronę Replace my Card lub skontaktować się z Bank of America pod numerem 1-866-692-9374 (TTY: 1-866-656-5913), aby poprosić o nową.

  • Jeśli zgubiłeś swoją kartę debetową EDD, skontaktuj się z Bank of America jak najwcześniej w procesie składania wniosku, aby poprosić o wymianę karty przed dokonaniem pierwszej płatności. Twoja nowa karta dotrze od 7 do 10 dni roboczych od daty zamówienia. Masz kilka możliwości zażądania nowej karty:
    • Odwiedź stronę Wymień moją kartę w witrynie Bank of America.
    • Skontaktuj się z Bank of America pod numerem 1-866-692-9374 (TTY: 1-866-656-5913). Nie musisz mieć swojego starego numeru karty ani rozmawiać z przedstawicielem. Wybierz opcję „zgubiony lub skradziony w zautomatyzowanym menu. Czas oczekiwania w centrum obsługi telefonicznej jest dłuższy niż zwykle, a Bank of America pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Uwaga: Przedstawiciele Bank of America nie mogą odpowiadać na pytania dotyczące Twojego roszczenia lub oczekujących płatności.

      Informacje dotyczące płatności są aktualizowane codziennie i są dostępne za pośrednictwem konta UI Online SM lub dzwoniąc pod numer samoobsługowej linii telefonicznej UI pod numer 1-866-333-4606.

      Więcej często zadawanych pytań
      • Stanowe ubezpieczenie inwalidzkie
      • Ubezpieczenie na wypadek bezrobocia

        Pokaż wszystko

        Jak mogę wymienić moją kartę debetową EDD SM?

        W przypadku zgubienia, kradzieży lub uszkodzenia karty można ją bezpłatnie wymienić. Aby otrzymać zastępczą kartę pocztą, należy skontaktować się z obsługą klienta kart debetowych Bank of America EDD, dzwoniąc pod numer:

        • 1-866-692-9374 (głos)
        • 1-866-656-5913 (TTY)Odbierz pod numerem 423-262-1650 (poza Stanami Zjednoczonymi)Jak mogę otrzymać gotówkę z mojej karty debetowej EDD SM w nagłej sytuacji, jeśli nie mam karty?Bank of America może pomóc Ci w wykonaniu krajowego awaryjnego przelewu gotówki, jeśli potrzebujesz środków z karty debetowej EDD SM natychmiast i nadal czekasz na dostarczenie karty pocztą. Informacje o opłatach za awaryjne przelewy gotówkowe i inne usługi można znaleźć na stronie Tabela opłat bankowych Bank of America. Aby zażądać awaryjnego przelewu gotówki, należy skontaktować się z obsługą klienta karty debetowej Bank of America EDD, dzwoniąc pod numer:

          • 1-866-692-9374 (głos)
          • 1-866-656-5913 (TTY)Odbierz pod numerem 423-262-1650 (poza Stanami Zjednoczonymi)Dlaczego moje świadczenia są początkowo zapisywane na karcie debetowej, a nie są od razu określane jako bezpośrednie wpłaty?Karta debetowa EDD SM umożliwia wypłatę świadczeń wnioskodawcom, którzy nie mają konta bankowego, i eliminuje potrzebę żądania i przechowywania przez EDD informacji o rachunku bankowym dla każdego wnioskodawcy. Zalety karty debetowej to: łatwość obsługi, zwiększone bezpieczeństwo i sprawne dostarczanie świadczeń z tytułu ubezpieczenia na wypadek inwalidztwa, płatnego urlopu rodzinnego i ubezpieczenia od bezrobocia (UI).

            Możesz zdecydować się na przeniesienie części lub całości swoich świadczeń na konto czekowe lub oszczędnościowe, wykonując przelew bezpośredni. Informacje dotyczące przelewów bezpośrednich są dostępne na stronie Karty debetowej EDD SM.

            Kiedy otrzymam swoją kartę debetową EDD SM?Karta debetowa EDD SM jest wysyłana pocztą, gdy potwierdzasz swój pierwszy tydzień świadczeń, a płatność jest autoryzowana przez EDD. Poczekaj 5 dni roboczych na dostawę. Kolejne płatności są wydawane na kartę debetową EDD po ​​przesłaniu zaświadczenia i uznaniu, że kwalifikujesz się do płatności.

            Klienci SDI, którym przysługują świadczenia, otrzymają od trzech do pięciu dni roboczych po zatwierdzeniu wniosku:

            • Powiadomienie o płatności (DE 2500E).
            • Kalifornijska karta debetowa EDD do powiadomienia o zasiłkach dla bezrobotnych i inwalidzkich.Karta debetowa EDD.Co otrzymam z moją kartą debetową EDD SM?Następujące elementy znajdują się w pakiecie powitalnym karty debetowej EDD SM:

              • Karta debetowa EDD SM
              • Instrukcje i informacjeSkrócony przewodnik po rozmiarze portfela zawierający informacje o obsłudze klienta i taryfie opłatUmowa wpłaty na kartę debetową Kalifornii Departamentu Rozwoju Zatrudnienia wraz z tabelą opłat bankowychPolityka prywatności Bank of AmericaPo otrzymaniu karty uważnie przeczytaj wszystkie informacje, aby zapewnić prawidłową aktywację i korzystanie z karty. Zalecamy natychmiastową aktywację karty.

                Jak korzystać z mojej karty debetowej EDD SM?Po otrzymaniu i aktywowaniu nowej karty debetowej możesz z niej natychmiast korzystać, tak jak z osobistej karty debetowej. Możesz dokonywać zakupów do kwoty dostępnej na karcie wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Visa®. Możesz wypłacić gotówkę bez opłat w dowolnym bankomacie sieci Bank of America i dokonać dwóch darmowych wypłat na każdy depozyt korzyści w bankomatach spoza sieci.

                Możesz również zdecydować się wejść do dowolnej instytucji finansowej, która akceptuje Visa® i spłacić saldo na karcie. (UWAGA: Jeśli chcesz wypłacić dokładne saldo, musisz uważnie śledzić saldo karty za pośrednictwem telefonu lub narzędzi online, ponieważ kasjerzy bankowi nie mają dostępu do informacji o koncie karty). Ponadto możesz również wybrać zlecić Bank of America bezpośrednie przekazanie części lub całości dostępnych środków na osobiste konto czekowe lub oszczędnościowe.

                Co to jest bezpośredni przelew?Bezpośredni przelew depozytowy odbywa się elektronicznie i przekazuje pieniądze dostępne na koncie karty debetowej EDD SM na osobiste konto czekowe lub oszczędnościowe. Większość można zrobić dość szybko. Po otrzymaniu i aktywowaniu karty skontaktuj się z Bank of America przez Internet lub telefonicznie pod numerem 1-866-692-9374 (głos) lub TTY 1-866-656-5913, aby skonfigurować przelew bezpośredni.

                Ważne informacje o przelewach bezpośrednich:

                • Bezpośrednie przelewy nie mogą być wykonywane, dopóki nie otrzymasz i nie aktywujesz karty debetowej EDD SM.
                • Nie potrzebujesz konta czekowego ani oszczędnościowego w Bank of America, aby skonfigurować bezpośredni przelew depozytowy na własne konto bankowe w innej instytucji bankowej.Przelewy bezpośrednie można skonfigurować jako przelew jednorazowy lub automatyczny przelew cykliczny.Wymagane jest ważne konto e-mail.Opóźnienia mogą wystąpić do następnego dnia roboczego, jeśli korzystasz z banku w mniejszej instytucji lub jeśli przelew odbywa się w weekend, kiedy banki są zamknięte.Tę opcję można skonfigurować, kontaktując się z Bank of America online lub telefonicznie pod numerem 1-866-692-9374 (głos) lub 1-866-656-5913 (TTY). Nie kontaktuj się z EDD w celu ustanowienia bezpośredniego przelewu.Jeśli natychmiastowy dostęp do twoich funduszy jest krytyczny, możesz zdecydować się na przeniesienie tylko części swoich świadczeń na twoje osobiste konto bankowe, a pozostałą część zatrzymać na swojej karcie, aby te środki były natychmiast dostępne.W każdej chwili możesz rozpocząć, zmodyfikować lub zatrzymać bezpośredni przelew.Bezpośrednie przelewy mogą być również określane jako przelew środków.Jak ustawić bezpośredni przelew na moje konto czekowe lub oszczędnościowe?Po otrzymaniu i aktywowaniu karty skontaktuj się z Bank of America online lub telefonicznie, 1-866-692-9374 (głos) lub TTY 1-866-656-5913.

                  Do skonfigurowania bezpośredniego przelewu będziesz potrzebować:

                  • Karta debetowa EDD SM wydana na Twoje nazwisko.
                  • Prawidłowe konto e-mail.Twoje numery rozliczeniowe i konta dla konta, na które chcesz przelać pieniądze.Czy muszę mieć konto w Bank of America, aby korzystać z mojej karty debetowej EDD SM?Nie. Nie potrzebujesz konta czekowego ani oszczędnościowego w Bank of America ani żadnej innej instytucji finansowej, aby otrzymywać wypłaty świadczeń na kartę debetową EDD SM.

                    Czy EDD będzie przeglądać lub śledzić moje transakcje na mojej karcie debetowej EDD SM?Bank of America nie udostępnia informacji o rachunkach kart ani transakcjach agencjom zewnętrznym ze względu na ochronę prywatności. Zgodnie z normalną praktyką, EDD będzie miał dostęp tylko do informacji dotyczących wysokości świadczeń zdeponowanych na Państwa karcie debetowej EDD SM oraz daty złożenia tych depozytów. Wyjątkiem od tej praktyki jest sytuacja, w której podejrzewa się oszustwo w zakresie UI i stanowego ubezpieczenia na wypadek inwalidztwa i jest ono badane. W takim przypadku informacje o transakcjach zostaną udostępnione śledczym PWMW w ramach procesu dochodzeniowego i mogą prowadzić do pozbawienia uprawnień z tytułu dodatkowych kar i wszczęcia postępowania karnego.

                    Czy EDD lub Bank of America skontaktują się ze mną w celu uzyskania danych osobowych dotyczących mojego konta?Nie. EDD ani Bank of America nigdy nie skontaktują się z Tobą w żadnych okolicznościach w celu uzyskania poufnych informacji dotyczących Twojej karty debetowej EDD SM. Jeśli otrzymasz telefon, e-mail lub list z prośbą o podanie poufnych informacji o koncie, takich jak numer karty debetowej, PIN lub numer SSN, nie odpowiadaj.

                    Czy moja karta debetowa EDD SM wpłynie na moją zdolność kredytową?Nie. Karta debetowa EDD SM nie jest powiązana z linią kredytową i nie pojawi się w raporcie kredytowym. Twoja karta debetowa EDD SM umożliwia dostęp do środków płatności świadczeń z konta karty debetowej EDD SM.

                    Jak mogę znaleźć więcej informacji o usługach związanych z kartami debetowymi i debetowymi?Odwiedź stronę internetową Bank of America EDD Debit Card SM, aby uzyskać dodatkowe informacje o karcie debetowej, aktualnych usługach związanych z kartami debetowymi oraz o nowych usługach dotyczących kart debetowych oferowanych przez Bank of America.

                    Czy zostaną naliczone opłaty za używanie mojej karty debetowej EDD SM?Opłat można uniknąć, ostrożnie korzystając z karty. Po otrzymaniu karty debetowej EDD SM i pakietu powitalnego należy dokładnie przeczytać Umowę o wpłatę karty debetowej Departamentu Rozwoju Zatrudnienia stanu Kalifornia i zapoznać się z sekcją „Tabela opłat bankowych, aby upewnić się, że rozumiesz wszelkie opłaty transakcyjne i za usługi, które mogą dotyczyć Twojej karty. Opłat można uniknąć, postępując zgodnie ze wskazówkami zawartymi w pakiecie powitalnym.

                    Nie ma żadnych opłat za:

                    • Zwrot gotówki za zakupy w sklepach spożywczych, drogeriach i na poczcie w USA.
                    • Wypłaty z bankomatów w krajowych bankomatach Bank of America.Dwie bezpłatne wypłaty z bankomatu na każdy depozyt w bankomatach innych niż Bank of America (chociaż drugi bank może pobierać opłatę za transakcję lub usługę).Nieograniczony dostęp do gotówki kasjera w dowolnym banku lub kasie kredytowej, która akceptuje karty Visa®.Nieograniczone bezpośrednie przelewy na konto czekowe lub oszczędnościowe (w tym konta inne niż bankowe w Ameryce).Nieograniczone zapytania o saldo w bankomatach i obsłudze klienta online.Nieograniczone automatyczne zapytania dotyczące obsługi klienta na żywo.Bezpłatna wymiana karty krajowej. Opłaty mogą obowiązywać w przypadku:

                      • Wypłaty z bankomatów w bankomatach innych niż Bank of America (po dwóch darmowych transakcjach na depozyt).
                      • Wypłaty z bankomatów za granicą.Transakcje bankomatowe spoza Bank of America dokonywane przez właścicieli bankomatów, którzy mogą nałożyć dodatkową „opłatę za wygodę lub „opłatę dodatkową.Krajowy awaryjny przelew pieniężny.Opłata za transakcję międzynarodową.Niektórzy sprzedawcy mogą pobierać „opłatę za wygodę lub „opłatę dodatkową za transakcje kartą debetową. (punkt sprzedaży / terminale POS).

                        Ważność mojej karty debetowej EDD SM ma wygasnąć. Jak mogę otrzymać nową kartę?Nowa karta debetowa EDD SM zostanie automatycznie wydana po wygaśnięciu karty, jeśli w ciągu ostatnich 90 dni miała miejsce czynność finansowa (wpłata lub transakcja) lub saldo karty wynosi 20,00 USD lub więcej. Nowe karty zostaną wysłane pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym wygasa ważność karty. Nowa karta powinna pojawić się w ciągu 7-10 dni od daty nadania.

                        Moja karta debetowa EDD SM wygasła i nie została wydana nowa karta. Gdzie jest moja nowa karta?Nowa karta debetowa EDD SM nie zostanie wydana, jeśli w ciągu ostatnich 90 dni nie miała miejsca żadna działalność finansowa (wpłata lub transakcja), a saldo konta wynosi 19,99 USD lub mniej. Aby uzyskać informacje na temat nowej karty po wygaśnięciu karty, skontaktuj się z Bank of America.

                        Moja nowa karta debetowa EDD SM została ponownie wystawiona, ale na karcie nie ma środków. Gdzie są moje pieniądze?Jeśli otrzymasz nową kartę, nie oznacza to, że złożono lub ponownie otwarto nowy wniosek ani że obecnie kwalifikujesz się do otrzymania dodatkowych świadczeń. Jeśli niedawno złożyłeś lub ponownie otworzyłeś roszczenie i masz pytania dotyczące jego statusu, skontaktuj się z EDD.

                      • Zapytaj EDD
                      • Usługi online
                      • Formularze i publikacje
                      • Informacje o rynku pracy
                      • Lokalizator biur
                      • Información general en españolZastrzeżenie dotyczące tłumaczenia Google

                        Ta funkcja tłumaczenia Google , dostępna w witrynie internetowej Departamentu Rozwoju Zatrudnienia (EDD), służy wyłącznie do celów informacyjnych.

                        Strony internetowe znajdujące się obecnie w języku angielskim na stronie internetowej EDD są oficjalnym i dokładnym źródłem informacji o programie i usług świadczonych przez EDD. Wszelkie rozbieżności lub różnice powstałe w tłumaczeniu nie są wiążące i nie mają skutków prawnych do celów zgodności lub egzekwowania. W przypadku pytań związanych z informacjami zawartymi w przetłumaczonej witrynie prosimy o zapoznanie się z wersją angielską.

                        EDD nie jest w stanie zagwarantować dokładności tego tłumaczenia i dlatego nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedokładne informacje lub zmiany w formatowaniu stron wynikające z narzędzia do tłumaczenia.

                        Formularzy i publikacji udostępnionych na stronie internetowej EDD nie można tłumaczyć za pomocą Tłumacza Google . Niektóre formularze i publikacje są tłumaczone przez wydział na inne języki. Aby zapoznać się z tymi formularzami, odwiedź sekcję Formularze i publikacje online.

                        Ta funkcja tłumaczenia Google , dostępna w witrynie internetowej Departamentu Rozwoju Zatrudnienia (EDD), służy wyłącznie do celów informacyjnych.

                        Strony internetowe znajdujące się obecnie w języku angielskim na stronie internetowej EDD są oficjalnym i dokładnym źródłem informacji o programie i usług świadczonych przez EDD. Wszelkie rozbieżności lub różnice powstałe w tłumaczeniu nie są wiążące i nie mają skutków prawnych do celów zgodności lub egzekwowania. W przypadku pytań związanych z informacjami zawartymi w przetłumaczonej witrynie prosimy o zapoznanie się z wersją angielską.

                        EDD nie jest w stanie zagwarantować dokładności tego tłumaczenia i dlatego nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedokładne informacje lub zmiany w formatowaniu stron wynikające z narzędzia do tłumaczenia.

                        Formularzy i publikacji udostępnionych na stronie internetowej EDD nie można tłumaczyć za pomocą Tłumacza Google . Niektóre formularze i publikacje są tłumaczone przez wydział na inne języki. Aby zapoznać się z tymi formularzami, odwiedź sekcję Formularze i publikacje online.