Najczęściej zadawane pytania dotyczące wpłaty bezpośredniej

Category: Może Zostać
17 lutego 2021

Bezpośrednia wpłata środków na konto studenckie

Biuro kont studenckich oferuje bezpośrednią wpłatę jako wygodniejszy sposób zwrotu pieniędzy studentom. Koniec z ryzykowaniem, że Twój czek papierowy może zostać wysłany na stary adres lub zgubić się w poczcie. Bezpośrednia wpłata jest bezpieczniejsza i szybsza niż czek papierowy. Po zapisaniu się przez studenta do bezpośredniej wpłaty, zwrot pieniędzy zostanie przesłany elektronicznie na konto bankowe studenta zamiast wysyłania czeku. Studenci mogą skorzystać ze swojego konta czekowego lub oszczędnościowego, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Rachunek czekowy lub oszczędnościowy musi być kontem bankowym w Stanach Zjednoczonych.

Zwrot pieniędzy studentowi następuje, gdy Uniwersytet jest winien pieniądze studentowi. Zwrot może zostać wygenerowany w wyniku zastosowania pomocy finansowej (stypendia, stypendia, pożyczki itp.) Na konto studenta, która pokrywa więcej niż to, co jest pobierane, kredyt wydziałowy lub nadpłatę. Zwroty środków poprzez bezpośrednie wpłaty są przetwarzane w poniedziałek, środę i piątek. Zwroty pieniędzy czekiem papierowym będą realizowane raz w tygodniu i wysyłane na Twój adres pocztowy wskazany w MyInfo. Zwrotów nie można odebrać. Wybór czeku papierowego zamiast przelewu bezpośredniego może opóźnić otrzymanie zwrotu.

Aby zarejestrować się lub zaktualizować wpłatę bezpośrednią, zaloguj się do MyInfo i wybierz Elektroniczne rozliczenia i płatności.

  • Depozyt środków pomocy finansowej zostanie przelany na Twoje konto bankowe już po 3 dniach roboczych po przetworzeniu zwrotu na koncie studenta.
  • Przed wypisaniem jakichkolwiek czeków lub próbą wypłaty zdeponowanych środków należy skontaktować się ze swoją instytucją finansową w celu sprawdzenia, czy dokonano wpłaty.Jesteś odpowiedzialny za spłatę, jeśli otrzymasz pieniądze, do których nie jesteś uprawniony.Jeśli podejmiesz jakiekolwiek działanie, które spowoduje odrzucenie przelewu przez Twoją instytucję finansową, Montana State University nie ponosi odpowiedzialności za przetworzenie zwrotu zastępczego do czasu zwrotu środków.POWIADOMIENIE O BEZPOŚREDNIM WPŁACIE zostanie wysłane na adres e-mail wskazany w rejestracji do przelewu bezpośredniego.Bezpośredni depozyt jest dostępny tylko w przypadku zwrotów studentów. Wpływy z pożyczki Parent PLUS są wydawane pożyczkobiorcy czekiem, chyba że rodzic zażąda wypłaty środków uczniowi.Środki muszą zostać wpłacone na konto bankowe, czek lub do oszczędności w Stanach Zjednoczonych. Uwaga:

    * Jeśli masz bezpośredni depozyt za pośrednictwem listy płac uniwersytetu lub Rozrachunków z dostawcami, nadal będziesz musiał zapisać się na bezpośredni depozyt w celu zwrotu pieniędzy dla studentów.Jakie są zalety bezpośredniego wpłaty?Środki są wpłacane na Twoje konto bankowe już po 3 dniach roboczych, problemy z adresem korespondencyjnym są wyeliminowane, nie trzeba czekać, aż uczelnia przejdzie przez proces drukowania, składania i wypychania kopert, nie trzeba czekać na dostarczenie czeku przez pocztę, nie stanie w kolejce w banku, aby zdeponować lub zrealizować czek.

    W jaki sposób pieniądze zostaną przesłane do banku?Środki zostaną przesłane drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu bankowego w taki sam sposób, jak listy płac z bezpośredniej wpłaty. Elektroniczny transfer środków (EFT) jest bezpieczny, terminowy i wygodny – ŻADNYCH UTRACONYCH POCZTÓW.

    Czy są jakieś powody, dla których pieniądze nie miałyby trafić do banku?Jeśli zamkniesz konto bankowe bez podania nowej autoryzacji, przelew zostanie odrzucony przez Twój bank i opóźni zwrot pieniędzy. Bezpośrednia wpłata może również zostać odrzucona, jeśli podałeś nieprawidłowy numer konta bankowego.

    Jakiego typu konta mogę używać do przelewów bezpośrednich? Konto musi być prowadzone w banku w Stanach Zjednoczonych i może być kontem czekowym lub oszczędnościowym.

    Czy mogę wyznaczyć więcej niż jedno konto do bezpośredniego wpłaty? Czy pieniądze mogą trafić na numer konta mojego rodzica?Wszystkie środki muszą być zdeponowane na jednym koncie czekowym lub oszczędnościowym, jednak możesz wyznaczyć dowolne konto czekowe lub oszczędnościowe, które wybierzesz. Nadwyżka środków z pożyczki Parent PLUS zostanie przekazana pożyczkobiorcy czekiem, chyba że rodzic zażąda wypłaty środków uczniowi.

    Ile czasu minie, zanim otrzymam swoją transakcję bezpośredniej wpłaty?Transakcje z bezpośrednią wpłatą zwykle trwają 3-4 dni robocze po przetworzeniu zwrotu przez Biuro Rachunków Studentów. Ważne jest, aby skontaktować się z instytucją finansową w celu zweryfikowania wpłaty przed wypisaniem jakichkolwiek czeków lub próbą wypłaty środków.

    Czy otrzymam powiadomienie, gdy środki zostaną wpłacone na moje konto czekowe lub oszczędnościowe? Powiadomienie o wpłacie bezpośredniej zostanie wysłane na adres e-mail wskazany w rejestracji wpłaty bezpośredniej.

    Uwaga: Twoim obowiązkiem jest zweryfikowanie w swojej instytucji finansowej, czy środki zostały otrzymane przed wypisaniem jakichkolwiek czeków lub próbą wypłaty środków z konta.

    W tym semestrze zapisałem się na bezpośrednie wpłaty Czy muszę się ponownie zapisywać w następnym semestrze?Nie, wpłata bezpośrednia obowiązuje tak długo, jak jesteś w szkole lub gdy ją dezaktywujesz.

    Jak dezaktywować rejestrację do przelewu bezpośredniego? Zaloguj się do Myinfo >>wybierz Elektroniczne rozliczenia i płatności >>wybierz łącze QuikPay

    Będąc w QuikPay, przejdź do zakładki Zarządzaj zwrotami, aby przejść do Zwroty pieniędzy według wyboru studentów. Kliknij „Usuń metodę zwrotu i jako metodę zwrotu wybierz czek papierowy. Jeśli dezaktywujesz swoje konto i kwalifikujesz się do dalszych zwrotów, zostaną one przesłane czekiem papierowym na Twój adres pocztowy w MyInfo.

    Jak zmienić informacje o koncie bankowym do przelewu bezpośredniego, jeśli zmieniłem banki lub numery kont?Zaloguj się do Myinfo >>wybierz Elektroniczne rozliczenia i płatności >>wybierz łącze QuikPay

    Będąc w QuikPay, przejdź do zakładki Zarządzaj zwrotami, aby przejść do Zwroty pieniędzy według wyboru studentów. Kliknij „Edytuj metodę zwrotu i zaktualizuj informacje o koncie.

    Jak często biuro kont studenckich dokonuje bezpośrednich zwrotów wpłat?Bezpośrednie zwroty depozytów są przetwarzane w poniedziałek, środę i piątek. Zwroty czeków papierowych będą wydawane raz w tygodniu i wysyłane na Twój adres pocztowy wskazany w MyInfo. Nie można odbierać czeków papierowych.

    Konta studenckie

    Montana State University

    PO Box 172640

    Bozeman, MT 59717-2640

    Tel: 406-994-1991

    Faks: 406-994-1954

    Lokalizacja: Pokój 121 Montana Hall

    Otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00-5: 00